Hakkımda

Fotoğrafım
hiçbir zaman eşkenar üçgenin dik açılarının toplamı ilgimi çekmedi.İlgimi çeken tek şey aramızda sinsice yaşayan pezevenklerdi....

4 Kasım 2012 Pazar

erotik maske

   
   
           Aha şu karikatürdeki gibi yaşıyorum bu aralar. Sınırsız bir üşengeçliktir gidiyor. Kolay vazgeçmeler.  Alzheimer'lı hasta gibi davranmalar. Lafı gereksiz uzatmalar. Daha sonra toparlayamamalar. Konuşurken konunun neyle ilgili olduğunu unutmalar.Çevreden yardım dilenmeler ve işin garibi çevredekilerin benden de ileri boyutta  Alzheimer olmuş gibi davranmaları.En vahimi kredi kartını ödeme yaptıktan sonra bi güzel makinede takılı bırakarak eve dönmem olmuştu.Oha dedim,bu gidişe son ver artık! Beynim işe yaramayan çamaşır deterjanları gibi. Kiri,pisi söküp atamıyor bir türlü. Tam derinlemesine nüfus edecek, bi gülme tutuyo! durumu...
       Arınmak,temizlenmek gerek bana,ama nasıl? Sorunuma odaklandım ve dedim ki ben çözülürsem anca psikoterapide çözülürüm. Paranın azlığından toplu seansta yer kaptım kendime. Şahane terapist. Şahane ortam. Bencileyin 10 kafa. Psikolog kağıt dağıttı hepimize ve dediki, geçmişte yarım bırakmaktan dolayı pişmanlık duymanıza sebep olan herşeyi  bu kağıda sıralayın! İlaç için gelmez mi insanın aklına? Ne mükemmelmiş hayatlarımız!!Keşke demekten gebermişken niye hiçbir şey gelmiyorki aklıma? Ve orada bulunan herkesin.Böyle mal gibi bakınıp duruyoruz havaya. Sidik zoruyla çiziktirdik bi kaç madde. Benimkiler komikti. Üşengeçlikten yarım bıraktığım yatak odası tadilatını bile yazmıştım. Dünyayı dolaşma fikrimin (sadece bir fikir)  yarım kalmasından demek üzüntü duyuyormuşum. Pişmanlıklarımızı dahi sıralayamamamızın nedenine gelince kendimizden kilometrelerce uzaklaşmış olmamızmış. Çeşitte sınır tanımayan maskeler maskeler ve maskeler..birini  çıkarıp diğerini takmaktan benliğimiz uçup gitmiş meğer bizden...vay anasını!
      Çıkışta aklımda kalan tek şey bol bol sevişmenin ne kadar da faydalı olduğu, olacağıydı. Erotik ayu maskemi çıkarıp takayım bakalım, umarım bu sefer gülme tutmaz da aydınlanırım...




1 yorum:

Kaptan dedi ki...

Terapist utanmasa "Olur Öyle Bazen" diyecekmiş :)