Hakkımda

Fotoğrafım
hiçbir zaman eşkenar üçgenin dik açılarının toplamı ilgimi çekmedi.İlgimi çeken tek şey aramızda sinsice yaşayan pezevenklerdi....

1 Kasım 2012 Perşembe

parlak fikir

     
         Parlak bir fikrim vardı ama ne olduğunu unuttum.Zira sürekli düşünce salgılıyorum.Geçenlerde çarşıda arkadaşla buluşacağımız saati beklerken oturdum bi banka.Yaktım bi ciğara. Çarşı ve kalabalığına yönelik gözlem halindeyim. Dönerciye kavga ederek giren koca g.tlü  anneyle çocuğuna, Eskişehir'i gezmeye gelip,çibörekçinin önünde uzun kuyruk oluşturan güruha dalmışım.  Önce iki kadın dönüşümlü olarak oturup kalktılar yanımdan.Beş dakkaya kalkacaktım ki,yüzünün rabbiyesi silinmiş bi adam ''oturbilir miyim'' dedi.Babamın malı değil a!Tabii,dedim. Oturdu. Çarşı camiinden ezan sesi geldi beri yandan. Adam ve ben, ne tesadüf ki bacak bacak üstüne atmış vaziyetteydik.Ezan sesiyle bacaklarda bi toparlanma,saygı duruşu hali olmadı bende.Buna istinaden adam yanımda şöyle bi çalkalandı,o bacak bu bacak üstüne, olmadı, hop  alttaki üstekine falan derken dili şişmiş belli, homurdanmaya başladı.Güya benim rahatlığıma haklı gerekçeler üretecek.Efenim din yobazların elindeymiş! Abdest alınırken  kulaklarını neden yıkadığını biliyo musun sen?Hiç, bilip bilmeden! Ya ağzını niye yıkıyosun? Bunların hepsinin anlamı var efenim. İyi de, bakalım ben seni dinleyebilecek ruh halinde miyim a ispinoz kuşu?diyecek oldum.Demedim. Fakat sevimsiz adam durdan anlamayacak.Kısaca özet geçtiği dini ders,  üç maymun hikayesinden başka bi şey de değildi. İçim çekildi.Lafını bitirmesini beklemeden '' pardon '' diyerek kalktım yanından.İşte böylelikle parlak fikirlerim kuş olup uçmuş oldu. Her zaman parlak bir fikir doğar ve fakat çok konuşan gerizekalılar tarafından itinayla silinir..Zaten adam ne demiş,ölümün senden daha zekiler tarafından gerçekleşmez..hep ama hep aptallara yenilmeye mahkumsun!!!

Hiç yorum yok: