Hakkımda

Fotoğrafım
hiçbir zaman eşkenar üçgenin dik açılarının toplamı ilgimi çekmedi.İlgimi çeken tek şey aramızda sinsice yaşayan pezevenklerdi....

20 Eylül 2011 Salı

pozitif tınılar yaratmak

    Eğer doğru besini  verirsen yaşam her yerden fışkırır, dedi.Unutma,tarlanda akan bilinç deresinin kaynağı bilinmeyenlerle beslenir.Fiziksel koordinasyonun öylesine kusursuzken neden bir sakat gibi davranmayı seçiyorsun, anlamıyorum.Doğrusu bu ya ben de anlamıyorum.Belki de tam kapasite'' var olmamı'' gerektirecek  bir yaşam dinamiği oluşturamamışımdır.( gerçi yaşam dinamiği ne demek,onu da bilmiyorum )
    Ve devam etti;yıkıcı değişim ve uyanışlarda,altındaki zemin kayacak korkma!(Bu cümle de Orhan Veli'nin,Gemlik'e giderken ''birazdan denizi göreceksin sakın şaşırma''sözlerini çağrıştırdı nedense.Yenilerde inşaa edilen,yapay varyantlı,dön dön bitmeyen,adamda tansiyon diye bir şey bırakmayan çok katlı AVM otoparklarında da buna benzer uyarı cümleleri var .Az kaldı,dayan,sık dişini,çok katlı otoparktan korkma yürü gibilerinden.
     Ne demişti?Korkma!Pozitif tınılar yaratmak ancak sarsıcı değişimlerin ardından kulağa çalınır.Bunu sen de biliyorsun!Evet biliyorum ,n'olmuş?
     Sol kaşını kaldırarak devam etti sözlerine.''Suyun üstündeki nilüferler aydınlanmanın lotus çiçekleridir.Su her zaman olmalı.Kişiliğin kılıç gibidir.Güçlü.Kılıç yıkıcı değildir!Yanlış yerde ve elde korku verir sadece.Sen yanlış el değilsin!O kılıcı sandığa kilitleyebilir ya da topluma rağmen elinde tutabilir ve her şeyi parçalayabilirsin.''
     Ne güzel konuşuyor bu kadın!Hele kişilik özelliklerime abartılı vurgular yüklemesi iyiden iyiye havaya sokmuştu beni.Konferans verebilecek akıcılıkta bir diksiyon ve göz teması kurabilme yeteneği.Ama yalnızız odada.İkimiz.Seansımız tek kişilik.Tarot kartlarına konsantre olmuş bir falcı.Sonradan öğrendiğime göre,memleketimizin seçkin üniversitelerinden birini bitirmekle kalmamış bu kadın,ekonomi dalında master attırmayı ihmal etmemiş!Dolu bir şahsiyet! Falcılık yapmaya sürükleyen ruh halini anlamaya çalışmayacağım hiç.
    Ne demeli,dinime küfreden müslüman olsa bari...Bu kadar eğitimi eşeğe versem o da falcı olur ablacığım.Aş kendini,kaldır kıçını demek vardı ki,giden 100 kağıdıma yanmaktan ''la''diyecek gücüm kalmamıştı..Benim gibi kerizleri denk getirme konusunda uzman olduğu kesindi.Çünkü,yalnız gitmemiştim.Üstelik bekleme salonunda bekleyen onlarca müşterisi vardı.Kısa günün karıyla dolu bir iş.Bu kadın hayatı başarmış mı?Ben mi salağım?Anlayan varsa anlatsın. 
                                                                                                                    sevgiyle

     

Hiç yorum yok: