Hakkımda

Fotoğrafım
hiçbir zaman eşkenar üçgenin dik açılarının toplamı ilgimi çekmedi.İlgimi çeken tek şey aramızda sinsice yaşayan pezevenklerdi....

18 Aralık 2012 Salı

Sevgi pıtırcıkları

           Ne zaman mutlukluktan ölmek üzere bir çift görsem kan beynime hücum eder. Aha-hahaayy çok mutluyuz biz ! Fakat  nasıl olur?!  Evren tarafından haksızlığa uğradığım düşüncesiyle hasetlik çekerim eni konu. Ne yani, her gün, her dakika mı? Hiç kavga etmez misiniz? Hiç! İnanır mısın, Allah seni inandırsın bir günden bir güne gözünün üstünde kaşın var demedik birbirimize.Aferin size! Çok iyi, naif, yaşamayı seven, sevgi dolu bir adamdır  benimki. Allah allah ! Bu işte bi terslik var ama ben çıkaramadım .
         İstiyorum ki, herkes kavga etsin.
         Bence rol yapıyorlar. Tabii canım, kimse mükemmel değildir. Yalancılar, n'olacak! Kan kusup kızılcık  şerbeti içtim diyen takımı..Korkulur böylelerinden! İnsan bu ya!  Her b.ka evet der mi? Bu keçiler ipin üstünde, ama efenim ben düşeyim siz buyrun geçin diyorlardı  birbirlerine , biz ise ipte geçit vermez, amansız bir mücadele içinde toslaşıp duruyorduk.
          Alenen haksız rekabet söz konusuydu. Niye mutlusun kardeşim, manyak mısın nesin? İnsan arar durur mutluluğu, bak mutluluk öyle zırt diye bulunacak bişey değil...Sen bi doktora falan gitsene, niye kendini hep mutlu hissediyormuşsun  bakalım!!!
           Valla şu yaşıma geldim mutluluk işini çözmüş değilim.
          Artık hangi hormonun alaveresidir bilmem , saatlerce diş fırçasıyla banyo seramiklerini ovalayan kadın  mutluyum diyorsa,  allahta benim cezamı versin! 60 yıkamalık konsantre vernel şeysini 10 yıkamada bitiriyorum ben hala.
            Soruyu  birde şöyle sorayım bari; mutluluk kavga etmemek midir?  Hiç mi şunun rengi de şöyle olsun demedin be kadın? Hiç mi inat mekanizman çalışmadı?
             Bu bendeki neyin kafasıymış! Neyin kafası olacak, işte normal insan kafası!
             Sırf bu mutluluk kelebekleri yüzünden hayattan soğudum. Şevkim kaçtı! Ben gidiyorum...
             

       
          

Hiç yorum yok: